Abonnementen voor wax hairextensions:

Het 3 maanden abonnement :

In dit abonnement heeft u 1 behandeling, inclusief het verwijderen van de extensions op het moment dat het voor u wenselijk is.

LET OP: Je nederlandse bankrekening, dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

Dit kan ook na  4 maanden (maximaal) draagtijd zijn.

De eerste termijn betaalt u bij de eerste behandeling via onze mobile pin.

De daarop volgende 2 termijnen worden door ons op de door ons in de laatste week van de maand van uw bankrekening afgeschreven.

 

Het 6 maanden abonnement met 2 behandelingen :

In dit abonnement heeft u 2 behandelingen voor het plaatsen van hairextensions en worden de hairextensions 2 x verwijderd.

De twee behandelingen worden in 6 maandelijkse gelijke betalingstermijnen betaald.

U betaald de eerste termijn via onze mobile pin.

LET OP: Je nederlandse bankrekening, dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

De daarop volgende termijnen worden door ons inde laatste week van de maand van uw bankrekening afgeschreven.

Knippen / snijden van de extensions word tijdens uw behandeling gratis voor u gedaan.

 

Het 12 maanden abonnement met 3 behandelingen:

In dit abonnement heeft u 3 behandelingen voor het plaatsen van hairextensions en 3 behandelingen voor het verwijderen van de hairextensions.

U betaalt de 3 behandelingen in 12 maandelijkse termijnen.

De eerste betaling betaalt u bij uw eerste afspraak via onze mobile pin.

LET OP: Je nederlandse bankrekening, dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

De overige 11 maandelijkse termijnen worden vanaf de maand na de behandeling door ons in de laatste week van de maand van uw bankrekening afgeschreven.

Iedere 3 maanden worden uw hairextensions verwijderd en er worden weer nieuwe geplaatst.

Het tussentijds knippen van uw extensions en uw eigen haar is kosteloos gedurende het hele jaar.

Het gehele jaar heeft u garantie op uw extensions.

 

Het 12 maanden abonnement met 4 behandelingen:

In dit abonnement heeft u recht op 4 keer plaatsen van de hairextensions en 4 behandelingen voor het verwijderen van de hairextensions.

U betaalt deze 4 behandelingen in 12 gelijke maandelijkse termijnen.

De eerste betaling betaalt u bij uw eerste afspraak via onze mobile pinautomaat.

LET OP: Je nederlandse bankrekening, dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

De overige 11 maandelijkse termijnen worden door ons inde laatste week van de maand van uw bankrekening afgeschreven..

Iedere 3 maanden worden uw hairextensions verwijderd en er worden weer nieuwe geplaatst.

Het tussentijds knippen van uw extensions en uw eigen haar is kosteloos gedurende het hele jaar.

Het gehele jaar heeft u garantie op uw extensions.

Voor alle klanten die er de voorkeur aan geven om iedere 3 maanden hun hairextensions te vervangen is dit een uitermate geschikte oplossing.

 

Het maandbedrag hangt af van de lengte van  het merk extensions , de structuur en het aantal stuks.

Bij het intakegesprek dient de eerste termijn van het abonnement per pin te worden betaald.

LET OP: Je nederlandse bankrekening, dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

Dit kan alleen met een nederlandse bankrekening en een nederlands paspoort of ID bewijs wat overeenkomt met de bankrekening gegevens.

Vanaf deze datum gaat de looptijd van het abonnement in.

Indien een vervolgafspraak voor het verwijderen en terugplaatsen niet doorgaat omdat abonnee niet komt opdagen of niet minstens 24 uur van tevoren heeft gebeld of gemaild, wordt er voor deze afspraak reguliere kosten in rekening gebracht, naar aanleiding van hoeveel banen er in het haar zitten.

Voorbeeld: dinsdag staat een afspraak. Abonnee vergeet deze afspraak en wordt gebeld.

Afspraak wordt naar vrijdag gezet.

Het gaat om drie banen eruit en terug erin.

Hier wordt reguliere tarief afgerekend voor deze afspraak.

 

Artikel 6  Wimperextensions abonnement (binnenkort te boeken)

6.1 Abonnee heeft recht op 1 keer een nieuwe set one-by-one wimperextensions, en iedere twee weken een afspraak voor opvullen.

6.2 Indien abonnee al wimperextensions heeft krijgt Abonnee iedere twee weken een afspraak voor opvullen die maximaal 45 minuten duurt (ongeacht het aantal uitgevallen wimpertjes) en één keer in het jaar, moment naar keuze van Abonnee, een nieuwe set.

Hiervoor moeten de oude wimperextensions worden verwijderd, hiervoor dient abonnee €20 te betalen.

6.3 Indien Abonnee een bezoek brengt aan een andere wimpersalon en Jellz Brows Hair & Bodycare vindt dat de kwaliteit dusdanig slecht is, behoudt Jellz Brows Hair & Bodycare het recht om de wimperset te verwijderen (voor €20) en de kosten voor de nieuw te plaatsen set in rekening te brengen

 

Artikel 7 Wax abonnement (binnenkort te boeken)

7.1 Abonnee kan maximaal 2 keer per maand voor dezelfde zone komen

7.2 Abonnee mag maximaal 4 afspraken per kalendermaand maken, welke maximaal 60 minuten per afspraak duren en niet op dezelfde dag vallen

7.3 Het harsen/waxen van de schaamstreek en bilnaad van heren sluiten wij uit

* Geldende wijzen van 24 uur van te voren annuleren zijn per email via info@jellz.nl of, via telefoon op 0651160080 (bij geen gehoor kunt u een voicemail achterlaten) 


Algemene voorwaarden JELLZ abonnementen 2021

VOORWAARDEN VOOR HET AFSLUITEN VAN EEN HAAREXTENSIONS ABONNEMENT BY JELLZ

1. Een minimale leeftijd van 18 jaar.

2. Je bent officieel in Nederland woonachtig.

3. Je bent in het bezit van een Nederlands paspoort of een Nederlands identiteitsbewijs. 

4.Wij accepteren geen rijbewijs als identiteitsbewijs.

5. Je hebt een Nederlandse bankrekening die op dezelfde naam staat als je Nederlandse paspoort of identiteitsbewijs.

6. Bovenstaande documenten dien je mee te nemen voordat er een abonnement kan worden afgesloten.

7. Een abonnement kan alleen voor eigen gebruik afgesloten worden.

8.Het is niet mogelijk om voor een ander persoon een abonnement af te sluiten.

9. De eerste termijn van het abonnement dient tijdens de eerste behandeling in de salon met pin voldaan te worden.

Wij accepteren geen contant geld in onze salon!

 

VOORWAARDEN TIJDENS HET ABONNEMENT

1. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.

2. Bij het uitblijven van betalingen zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.

3. Abonnementen worden automatisch beëindigd na het einde van je contract.

4. Wil je het abonnement verlengen, dan wordt er in de salon een nieuw abonnement voor je opgesteld.

Hiervoor vragen wij opnieuw om je legitimatiebewijs en bankpas.

Dit nieuwe abonnement zal na ondertekening van start gaan.

5.. Je kan maximaal 2 weken voorafgaand aan de geplande datum terug komen voor het opnieuw plaatsen van je hairextensions.,anders zou het kunnen voorkomen dat je na 8 maanden, het 12 maanden abonnement al volledig verbruikt hebt.

Dit is niet wenselijk voor zowel de klant als voor Jellz.

6. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.

7. Het is niet mogelijk om tussentijds het abonnement te beëindigen. Mocht je twijfelen over een jaarabonnement, dan adviseren wij je eerst te kiezen voor een losse behandeling of een 3 maanden abonnement.

Artikel 1                                                                                          

1.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op elk gesloten abonnement tussen Jellz Brows Hair & Bodycare, hierna te noemen ondernemer’,  en consument, hierna te noemen ‘abonnee’

1.2 Aanvullingen, wijzigingen, nadere afspraken of regelingen van het abonnement of deze algemene voorwaarden afwijkende bedingen zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

1.3 Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig zijn of vernietigd mochten worden, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van toepassing.

1.4 Deze voorwaarden zijn alleen geldig indien het abonnement formulier juist en volledig is ingevuld en getekend door zowel Jellz Brows Hair & Bodycare als abonnee.

1.5 Op deze voorwaarden is het Nederlands Recht van toepassing.

 

Artikel 2

2.1  Betaling van de abonnementsgelden vindt plaats middels automatische incasso.

2.2 De eerste termijn dient per pin aan de balie betaald te worden, voorafgaand aan de eerste afspraak. Voor deze betaling dient de pinpas gebruikt te worden waar ook de incasso’s van gedaan mogen worden.

LET OP: Je bent in het bezit van een nederlandse bankrekening, deze dient overeen te komen met je nederlandse paspoort of nederlandse ID bewijs!

2.3 Indien betaling via automatische incasso onmogelijk blijkt én de abonnee niet tijdig aan de op hem/haar ingevolge het Abonnement rustende betalingsverplichting heeft voldaan, zal Jellz Brows Hair & Bodycare de Klant een herinnering sturen.

Indien de Klant ook in gebreke blijft met betaling binnen de in de herinnering gestelde termijn, is de abonnee in verzuim.

Jellz Brows Hair & Bodycare heeft bij verzuim van de abonnee de bevoegdheid zijn/haar verplichtingen uit hoofde van het abonnement direct op te schorten waardoor de abonnee niet langer recht heeft op de hem/haar uit hoofde van het Abonnement toekomende behandeling.    

Wij zijn dan genoodzaakt om een incasso bureau in te schakelen.

2.4 Abonnee heeft pas recht op de behandeling behorend bij het abonnement, als alle termijnen zijn voldaan.

Indien een incasso om welke reden dan ook geen doorgang heeft gevonden, kan die termijn direct aan de balie worden betaald, waarna de behandelingen zich kunnen voortzetten.

Indien de automatische incasso geen doorgang kan vinden zullen wij €25 administratie kosten in rekening brengen.

Indien abonnee het rekeningnummer wenst te wijzigen waar de incasso van wordt afgeschreven, dient dit schriftelijk te worden doorgegeven aan info@jellz.nl.

Wij zullen deze administratieve handeling doorvoeren en abonnee hiervan schriftelijk op de hoogte stellen.

Wij brengen hiervoor €25 administratiekosten in rekening.

2.5 Indien om welke reden dan ook, de openstaande termijn niet direct aan de balie of op een andere manier kan worden betaald, en er wel een afspraak in de agenda is ingepland, wordt er 50% van die behandeling extra in rekening gebracht, als compensatie tegen de ingeboekte tijd.

2.6 Bij voortdurend verzuim zal Jellz Brows Hair & Bodycare de incasso van de vordering overdragen aan een incassobureau en is Jellz Brows Hair & Bodycare – naast zijn/haar opschortingsbevoegdheid – gerechtigd alle redelijke kosten ter verkrijging van voldoeningen buiten rechte op de abonnee te verhalen.

2.7 Indien de abonnee zich misdraagt of anderszins een behoorlijke uitvoering van de te verrichten werkzaamheden onredelijk bemoeilijkt of verhindert, is Jellz Brows Hair & Bodycare gerechtigd de uitvoering van de te verrichten werkzaamheden te staken zonder dat dit Abonnee recht geeft op enige restitutie van door hem/haar reeds betaalde abonnementsgelden.

2.8 Er worden geen VIP-punten uitgegeven op abonnementen.

2.9 Jellz Brows Hair & Bodycare behoudt het recht om eenzijdig abonnementen met Abonnees te beëindigen zonder opgaaf van redenen.

Redenen hiervoor kunnen echter zijn; het niet tijdig nakomen van financiële afspraken en het (geregeld) maken van afspraken zonder te verschijnen. Wij zullen u hierover schriftelijk (per email) op de hoogte stellen.

 

Artikel 3

3.1 Abonnee mag eens per kalendermaand voor de te kiezen behandeling komen.

Indien er sprake is van het Brow - of body abonnement dient bij het inplannen van de afspraak doorgegeven te worden welke behandeling er gedaan wordt.

Bij het wax-abonnement dient ook bij het inplannen van de afspraak doorgegeven te worden welke zone er geharst gaat worden.

3.2 Brow abonnementen kunnen worden uitgebreid met één van onze andere behandelingen.

Dit kan tegen een bijbetaling die aan de balie wordt afgerekend.

Indien abonnee dit wenst dient dat te worden aangegeven bij het inplannen van de afspraak.

3.3 Abonnee kan tot 24 uur* van tevoren de afspraak kosteloos verplaatsen. Bij het niet tijdig annuleren of verzetten vervalt de afspraak van die periode.

De volgende afspraak kan pas weer de maand erna worden ingepland.

Voorbeeld: u heeft een afspraak in februari en vergeet deze, komt niet opdagen.

Deze afspraak komt te vervallen en u krijgt een nieuwe afspraak in maart.

Indien het een abonnement betreft voor een onbeperkt aantal bezoeken (knip abonnement & wax abonnement) en er wordt niet tijdig geannuleerd of verplaatst (minimaal 24 uren* van te voren) dan brengen wij 50% van de reguliere behandelkosten in rekening (zie prijslijst) en zullen dit van uw rekening laten incasseren nadat we u hierover schriftelijk (per email) hebben geïnformeerd. 

3.4 Bij het kappersabonnement wassen/knippen/drogen voor dames en heren mag de abonnee onbeperkt een afspraak maken voor het knippen.

In het geval van contouren bijwerken of pony bijknippen wordt het haar niet gewassen en gedroogd.

3.5 Bij alle abonnementen waarbij abonnee recht heeft op 1 behandeling per kalendermaand geldt; indien abonnee zelf toch twee afspraken in 1 kalendermaand plant wordt het reguliere tarief van de tweede behandeling extra geïncasseerd.

 

Artikel 4

4.1 Consumenten kunnen op ieder moment een abonnement afsluiten.

Het incassoformulier wordt getekend en de eerste termijn wordt aan de balie per pin betaald.

4.2 Alle abonnementen worden aangegaan voor twaalf maanden, met ingang van de datum van de eerste betaling.

4.3 Tijdens het eerste contractjaar van het abonnement kan deze nimmer worden opgezegd.

Indien abonnee voortijdig het abonnement wilt beëindigen en niet meer komt zullen wij de resterende maandtermijnen in rekening brengen.

Indien er niet aan de betaalverplichting wordt voldaan, dragen wij de incasso over aan een incassobureau.

4.4 Alle abonnementen worden na de twaalf maanden stop gezet, mogelijk bestaat om een nieuw abonnement af te sluiten, met opnieuw uw bankgegevens en legitimatie bewijs.

4.5 Alle abonnementen en behandelingen zijn niet overdraagbaar aan derden.

4.6 De behandelingen worden uitgevoerd door verschillende specialisten binnen het team en gemaakte afspraken kunnen indien nodig worden verplaatst naar een collega.

 

Artikel 5

Haarverlengingen hairwave (binnenkort te boeken)

5.1 Abonnee kiest 1 van de 4 verschillende haarverlenging-abonnementen.

Hierin wisselen gedurende de looptijd is niet mogelijk.

Abonnement 1:

Intakegesprek

Een nieuwe set haarweave (voor normaal en dun haar)plaatsen inclusief wassen, in model brengen/eventueel bijsnijden en drogen/styling

Elke 3 maanden een afspraak om het te verwijderen en weer terug te plaatsen

Na 12 maanden verwijderen.

Bij verlenging van het abonnement zetten we weer een nieuwe set hairweave

Abonnement 2:

Intakegesprek

Een nieuwe set haarweave (voor normaal en dun haar)plaatsen inclusief wassen, in model brengen/eventueel bijsnijden en drogen/styling

Elke 2 maanden een afspraak om het te verwijderen en weer terug te plaatsen

Na 12 maanden verwijderen.

Bij verlenging van het abonnement zetten we weer een nieuwe set hairweave

Abonnement 3:

Intakegesprek

Een nieuwe dubbele set haarweave (voor dik en zwaar haar)plaatsen inclusief wassen, in model brengen/eventueel bijsnijden en drogen/styling

Elke 3 maanden een afspraak om het te verwijderen en weer terug te plaatsen

Na 12 maanden verwijderen. Bij verlenging van het abonnement zetten we weer een nieuwe (dubbele) set haarweave

Abonnement 4:

Intakegesprek

Een nieuwe dubbele set haarweave (voor dik en zwaar haar)plaatsen inclusief wassen, in model brengen/eventueel bijsnijden en drogen/styling

Elke 2 maanden een afspraak om het te verwijderen en weer terug te plaatsen

Na 12 maanden verwijderen. Bij verlenging van het abonnement zetten we weer een nieuwe (dubbele) set haarweave