Verzending details:

* Waar wordt CC Henna Brows  heen verzonden?

De producten van Jellz Brows Hair & Bodycare worden wereldwijd verzonden en we doen er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden.

*Let op dat internationale zendingen onderworpen zijn aan lokale inklaringsprocedures.

Dit zijn vertragingen die wij niet in de hand hebben en daarvoor niet aansprakelijk kunnen worden gesteld.

Internationale zendingen worden pas verzonden nadat alle bestelde artikelen beschikbaar zijn.

*Wanneer wordt uw bestelling verzonden?

Bestellingen worden binnen 24 uur opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.

Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag verzonden.

Wij verzenden van maandag tot vrijdag, met uitzondering van nationale Nederlandse feestdagen.

Alle bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.

*Wij willen u erop wijzen dat tijdens de meeste zendingen, vanwege oncontroleerbare lokale inklaringsprocessen en inspecties, een langere levertijd kunnen hebben, Jellz Brows Hair & Bodycare is hiervoor niet aansprakelijk.

Jellz Brows Hair & Bodycare is niet aansprakelijk voor eventuele douanekosten, belastingen, verlies of schade aan pakketten die tijdens transport onderweg zijn ontstaan.

Zodra de bestelling is voorbereid, wordt deze verzonden naar het postadres dat de consument heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.

* Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Orderbevestigingen worden verzonden zodra het pakket is verzonden. 

De bestelde producten zoals opgegeven door de consument worden afgeleverd op het afleveradres.

* Wat als ik een verloren pakket heb?

 Jellz Brows Hair & Bodycare is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Neem daarvoor contact op met uw lokale postorder bedrijf. 

*Hoe kan ik artikelen retourneren?

Neem hiervoor telefonisch contact op met +31(0)651160080 of stuur een e-mail naar info@jellz.nl

Alleen binnen 14 dagen na levering  (alleen voor beschadigde of onjuiste bestellingen).

Jellz Brows Hair & Bodycare vergoedt alléén ongebruikte of defecte, producten tot 14 dagen na aankoopdatum.

Verzendkosten worden niet terugbetaald.

* Wat is de garantie?

U heeft  30 dagen garantie op fabrieksfouten.

Product afwijkingen en / of gebreken moeten binnen 7 dagen na aankomst van het product worden gemeld.

 


Beste klant/ cursist

(COVID-19)

 In deze onzekere tijden willen wij u, als onze gewaardeerde klant/ cursist, graag op de hoogte houden van hoe Jellz Brows Hair & bodycare omgaat met de situatie in Nederland. 

Onze bewondering gaat uit naar iedereen die in deze omstandigheden voor elkaar zorgt.

Of dat nu thuis is of op het werk.

Samen maken we het verschil.

Om die reden gaat het welzijn van onze collega’s en klanten en cursisten voor alles.

We nemen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen in acht.

Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Jellz Brows Hair & bodycare  ten strengste worden nageleefd.

Tegelijkertijd kunt u nog steeds gewoon bij ons uw bestellingen plaatsen.

VERZENDEN EN BEZORGEN!

Wij zullen alle online bestellingen op normale wijze verwerken en zullen hiervoor extra hygiëne maatregelen nemen.

Onze bezorgers van Postnl zorgen ervoor dat je bestelling snel en netjes thuis afgeleverd wordt, zoals je dat van ons gewend bent. 

(Voor Belgie kan de levertijd iets langer duren door sluiting van bepaalde post nl locaties door de Corona vanaf 18 maart)

We hopen je daarmee zoveel mogelijk tot dienst te zijn. En uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.

Voor evt, vragen kunt u contact met ons opnemen via:

info@jellz.nl

Stay safe & Take care of each other